Užitočné
rady a tipy, ako si získavať a udržať zákazníkov prináša svetový bestseller
Služby, z ktorých padnete na zadok.
Kniha vyšla v slovenskom jazyku v roku 2013 po vydavateľstvom Motýľ.
Celkovo jej na svete bolo predaných viac ako pol milióna kusov.
V čom je taká jedinečná?Naučí vás,
ako za každých okolností poskytnúť zákazníkom tie najlepšie služby.Knihu napísal kolektív autorov
Performance Research Associates, ktorý založil v roku 1972 dnes už zosnulý
Ron Zemke, ktorý bol jedným z popredných predstaviteľov americkej revolúcie v zákazníckych službách.
Spoločnosť poskytuje firmám a podnikom tréning a konzultačné služby týkajúce sa kvality, zákazníckej vernosti a tvorby kultúry orientovanej na zákazníkov.
V knihe nájdete rady, ako zákazníkom vyraziť dych, ako ich prekvapiť, ako riešiť problémy a konfliktných zákazníkov, ako sa správne rozhodnúť. Ďalej tu nájdete aj praktické príklady z praxe a ako využiť sociálne média na internete pre skvalitnenie komunikácie so zákazníkom.
Aj vy tu môžte mať svoje produkty. Už máte svoju stránku u nás? Registrujte sa