Viete aké kroky je potrebné urobiť pri kúpe registračnej pokladne? Ak nie, tak tento článok Vám určite pomôže.
Ak začínate podnikať alebo otvárate novú predajňu, tak je potrebné vybaviť množstvo vecí. Jednou z nich je aj zakúpenie elektronickej registračnej pokladne, ktorá slúži na evidovanie tržieb.
Na trhu je niekoľko výrobcov, ktorí majú množstvo druhov pokladní. Vyznať sa v nich je niekedy aj ťažké aj pre odborníka, nie to ešte pre laika a začínajúceho podnikateľa.
Preto Vám prinášame postup zaobstarania registračnej pokladne:
1. Výber a zakúpenie vhodnej pokladne pre vašu prevádzku
2. Zaregistrovanie pokladne na daňovom úrade
3. Uvedenie pokladne do prevádzky servisnou organizáciou
1. Výber a zakúpenie vhodnej pokladne pre vašu prevádzku
Ako sme spomenuli, tak na trhu je niekoľko druhov pokladní. Poznáme pokladne Euro, Datecs, Pegas, Bixolon, Quorion a iné. Z našich dlhoročných skúseností a taktiež zo skúseností podnikateľov sú najlepšou voľbou pokladne Euro od firmy Elcom. Je to overený výrobca pokladní, zo sídlom na Slovensku, konkrétne v Prešove. Ponúkajú pokladne za skvelé ceny, čoho dôkazom je aj pokladňa Euro 50 Cash, ktorá je najlacnejšou pokladňou.
2. Zaregistrovanie pokladne na daňovom úrade
Po zakúpení pokladne je potrebné vypísať údaje v pokladničnej knihe a s ňou ísť na príslušný Daňový úrad. DÚ Vám pridelí DKP - daňový kód pokladnice a zaregistrujú si ju do svojho systému.
3. Uvedenie pokladne do prevádzky servisnou organizáciou
Posledným krokom je uvedenie pokladne do prevádzky. Túto činnosť môže vykonať iba servisná organizácia, ktorá má na to oprávnenie a bola vyškolená. Pri odovzdávaní Vám technik organizácie predvedie jej činnosť a zaškolí Vás.
Aj vy tu môžte mať svoje produkty. Už máte svoju stránku u nás? Registrujte sa